Reklamace v našem obchodě NAILMIX se vztahuje na vadné produkty, poškození během dopravy, chybné balení nebo nekompletní objednávky.
Naše společnost nabízí následující možnosti v případě reklamace:
- Výměna vadného produktu za nový.
- Náhrada peněz za reklamovaný produkt.
- Výměna za jiný produkt s odpovídající cenovou hodnotou.
Podmínky reklamace: Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned po rozbalení balíku, jakmile se vada objevila. Pro úspěšné vyřízení je nutné vyfotit poškozené zboží a balík, a předložit doklad o nákupu (účtenku/paragon nebo fakturu).
Postup reklamace: Reklamace může být podána prostřednictvím některého z následujících způsobů:
- Vyplnění online reklamačního formuláře na našem webovém portálu.
- Osobní návštěva naší prodejny, kde bude reklamace vyřízena.
Komunikace s zákazníky: Snažíme se co nejrychleji odpovědět na všechny reklamace. Zákazníci budou informováni o řešení své reklamace do 5 pracovních dnů od podání.
Náklady na reklamace: poškozené zboží je možné předat osobně v našem obchodě, nebo odeslat přepravcem (přes Zásilkovna). Náklady na poštovné na vrácení vadného zboží nese NailMix. V případě, že reklamace je uznána, budou Vám zaslané pokyny k odeslání.
Pozor! Neposílejte vadné zboží zpět bez potvrzení přijetí reklamaci a pokynů k odeslání.
Reklamace na otevřené produkty: Kosmetika, která byla otevřena nebo použita, nemůže být vrácena z hygienických důvodů, pokud nejde o vadu či chybu výrobku.
Omezení odpovědnosti: Naše společnost nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím kosmetických produktů.